Wakker in San José

28 mei 2019 - San José, Costa Rica

Na onze vlucht vanuit Panama werd het nog even spannend want ik had het hotel niet ingevuld op het immigratie document. Dat leek mij niet zo relevante informatie gezien de tour die we zouden maken maar de douanier had een andere mening. De elektronische papieren van het hotel opgezocht; Anranjuez, ik dacht dat het iets met sinaasappels te maken heeft maar dat blijkt een stad ins Spanje te zijn. Die naam bleek wonderen te doen. Verder bij de uitgang stond een lange rij van mensen en al snel herkende ik een bord met de naam Peters en Asberg. Daaronder stond het vriendelijke gezicht van Javier. Hij leverde ons in een half uurtje later af bij het hotel. Het hotel heeft sfeer. De vloer loopt iets af, bij ons hoofdeinde zit een raam met glazen lamellen dat aan de straatzijde zit. Het is om 19:00 pikken donker maar om 5 uur begint het licht te worden en ik werd vrolijk van het toenemende vogelgekwetter. Ik zit nu in de gezellige half overkapte ontbijtzaal terwijl Irene nog een laatste paar minuten ligt te snoezen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jtm peters:
    28 mei 2019
    wat fijn dat jullie reis goed verlopen is, Anranjuez heeft toch ook iets met een lied te maken in het verre verleden, het klinkt mij bekend. Hier alles oke, geen spannende zaken te melden..